/


Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

ΕΧΘΡΟΣ Η΄ ΦΙΛΟΣ Ο ΗΛΙΟΣ???

Ποιές είναι οι "κακές" ακτίνες του ήλιου;
Τι είναι η μελανίνη;
Τι είναι ο φωτότυπος;
Πως διαλέγεις το αντηλιακό σου;
Ο ηλιος είναι ΕΧΘΡΟΣ ή ΦΙΛΟΣ???

Τα παιδία μας τα γνωρίζουν!!! εμείς ????

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΜΑΙΟΥ ΣΤΙΣ 6:30μμ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΛΑ...


Στο πλαίσιο του προγράμματος ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ , τα παιδιά μας φέτος δούλεψαν πολύ πάνω στα θέματα της ΗΛΙΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ και της σπουδαιότητας αλλά και της επικινδυνότητας του  ΗΛΙΟΥ γενικότερα .

Σας παραθέτουμε κάποιες από τις εργασίες τους που προηγήθηκαν της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε παρουσία γονέων και με ομιλήτρια την καθηγήτρια κ.ΦΡΑΓΚΙΑ καθως και εκπροσ'ωπους φαρμακευτικών εταιρειών που μας ενημέρωσαν για την σημαντικότητα της προφύλαξης μας απο την βλαβερή ακτινοβολία του ήλιου.





 Φτιάξαμε αφίσα με θετικά μηνύματα για τον ήλιο





 Μεγεθύναμε τις εικόνες με τους φωτότυπους και τις ακτινοβολίες και παίξαμε

κουκλοθέατρο


 Τις ίδιες εικόνες τις κάναμε και παζλ.



 Φτιάξαμε με γκοφρέ χαρτί το μαγικό ρολόι (ώρες που επιτρέπεται ή απαγορεύεται

η έκθεση του ανθρώπου στον ήλιο)


 Βάλαμε σε λεκάνη νερό και είδαμε την εξάτμισή του. Διαπιστώσαμε την εξάτμιση

και με το νερό που βράζει.



 Σε γυάλινο βάζο βάλαμε νερό, το βάλαμε στον ήλιο και είδαμε ότι ζεστάθηκε( το

κλουβί του ήλιου).



 Παίξαμε με τις σκιές μας στην αυλή.



 Με μεγεθυντικούς φακούς διαπιστώσαμε ότι ο ήλιος μπορεί να μας κάψει




 Στα μαθηματικά κατανοήσαμε έννοιες όπως: μπροστά- πίσω, κοντά – μακριά, ψηλά-

χαμηλά, πριν- τώρα- μετά.



Κάναμε συγκρίσεις, διατάξεις, ταξινομήσεις, μετρήσεις.



 Μάθαμε την ώρα και παίξαμε το παραδοσιακό παιχνίδι « ρολογά, ρολογά τι ώρα

είναι;».



 Επισκεφτήκαμε το δασάκι της πόλης μας, για να διαπιστώσουμε τη διαφορά

θερμοκρασίας κάτω από τα δέντρα.



 Γίναμε μετεωρολόγοι, ζωγραφίσαμε δελτία καιρού και τα παρουσιάσαμε στην

υπόλοιπη κοινότητα. Περιγράψαμε τα συναισθήματά μας ανάλογα με τις
διακυμάνσεις ου καιρού.



 Με τους καθρέφτες κατανοήσαμε το φαινόμενο της αντανάκλασης


 Με τρύπα που ανοίξαμε σε μια ομπρέλα αντιληφθήκαμε τι είναι η τρύπα του Όζοντος

 Καλέσαμε ζωγράφο, η οποία μας δίδαξε τη μείξη των χρωμάτων και μαζί

ζωγραφίσαμε το σκηνικό της γιορτής μας


 Το θεατρικό μας δρώμενο είχε τίτλο « ο φίλος μου ο ήλιος» και ήταν μια διασκευή

του βιβλίου της κας Κων/νας Φραγκιά


 Μόλις ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα, γράψαμε ερωτηματολόγιο, το στείλαμε στο

σπίτι και το έφεραν συμπληρωμένο με τη βοήθεια των γονιών τους.


ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΥΠΟΔΟΧΗ , ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ .












Δεν υπάρχουν σχόλια: